Best Urban Hike’

今天跟兩個好友去行山,回家查一下資料,發現原來走了一段被譽為亞洲區best urban hike。雖然走了差不多有三小時,但一點也不累,感謝友人精心安排的低級行山課程。
 
巧合的是,我們發現了一個庇護香港繁榮穩定的山墳,碑文刻著,有緣人如發現此山墳必有後福。當然我是不甘後人,許下了三個願望,但願能成真!
 
 
 
This entry was posted in Travel. Bookmark the permalink.

8 Responses to Best Urban Hike’

  1. Unknown says:

    絕對不能原諒!!!點解無我份?點解?天啊!實在要向愛護動物協會投訴。去年同一天,29/12/04,二打六先至同阿強、曉莊伉儷遊南丫島(?)。絕對要遺憾廿九中三P。仲有,加菲妳幾時走?

  2. K says:

    我1月8日走呀!不關我事,是次活動的召集人(某副xx)…理應追究。

  3. Unknown says:

    叫召集人請二打六吃飯補數啦。仲有,妳有無發覺會長D白頭髮多了?

  4. K says:

    會長簡直係干屍一條!真係慘不忍睹…唉。副會長就肥左精神左,好明顯民主黨係一個好老細….呵呵…

  5. saying says:

    二打六唔好難過,說話仔我都無份遊~~~慘~~

  6. K says:

    雪華咪係度扮野,你自己去鬼左桂林玩仲係度講風流話…桂林山水應該仲正吧?

  7. Unknown says:

    說話仔欺騙二打六的感情!請食飯!Dinner Dinner 說話仔 (請用Down Down WTO的腔調)

  8. saying says:

    我邊有欺騙你感情呀‥‥作死~~我想行山多過想去桂林喎老老實實,咁我都真係無份遊丫嘛~咁你我點欺騙你先~~

Leave a Reply

